pju!

efter en nästintill meningslös pluggdag på universitetet tog jag mig iväg till mödravårdcentralen på dragonens hälsocentral (eller va fan de nu heter) för att införskaffa lite nya piller..

det slår aldrig fel, varje gång är jag en sisådär 40 minuter för tidig till en tid.. varje gång sitter jag och läser "vi föräldrar" och lär mig saker jag inte behöver kunna, idag blev det stora ämnet kolik. visst det finns i generna - själv var jag en kolikunge så chansen att jag ska få en också finns ju.

hur som helst så får jag efter massvis med minuter komma in och sätta mig på stolen, bredvid den hemska stolen.. blicken flackar mot den och jag börjar fundera på hur jag ska slippa sätta mig i den, vad skyller man på egentligen? att man har en dålig dag? träningsvärk?..

men pju! hon frågade inte ens.. halleluja!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Gomojjon!

Det är bara att slå på dammsugaren, då blev du tyst iaf.

Ha en bra dag =)

Puzz/Mumlan

2011-03-16 @ 06:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback