konstaterande eller bra förklaring?

vet inte riktigt vad som hände idag men efter lunch fick jag världens pms-attack och tyckte ingenting var roligt längre.. all must liksom bara flög ur mig och där satt jag och ville bara hem!

vi hade en lektion som började strax efter tre och slutade fem och i början av den så utbrister carro "du kanske har någon slags 25-årsångest/depression" (minns inte exakt vilket av orden hon använde).. men så kanske det är, jag har nu nått min andra ålderskris för imorgon smäller det... imorgon fyller jag halvvägs till 50!


hur som helst så har jag redan fyllt 25, i australien.. min kära vän madeleine har gratulerat mig på den födelsedagen! men för första gången i mitt liv har jag fått två dagar till min ära.. toppen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback