fina vänner!

eftersom jag aldrig lyckas ha kameran framme och eftersom sara lyckats ta med sig kameran på alla slags tillställningar så tar jag mig här friheten att knycka ett par bilder av henne..

när jag fyllde år så bjöd jag på fika, var rätt trångt men.. finns det hjärterum, finns det stjärterum!



och jag kan säga att faten var tomma när vännerna gick, riktigt tomma! men det är dom värda :)

men det var inte bara kalaset hemma hos mig som sara fångade utan även 25-årsfirandet på fredagen.. så jag lägger upp några bilder därifrån också :)

jag blev kidnappad och påförd ögonbindel och kaninöron (kaninöronen upptäckte jag inte förrän vi kommit till fortet).. kanintänderna infann sig tydligen också ;P



sedan bjöds det på middag, fika, chips och dip och paket hemma hos sara :)



och efter det blev det utgång.. stackars sara hade diskat ända fram till halv två på natten, får ta å kompensera det någon gång framöver.. kanske när det är hennes tur att fylla år - på tur står ett 21-årskalas och tre 20-årskalas :) ett fin fint år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback