äntligen helg!

efter 10 veckor tragglande i business of statistics och två tentor, en just avklarad.. så hoppas jag innerligt att jag inte behöver se någon teststatistika på en sisådär sex månader.. fast jag kommer nog ångra att jag sagt det här redan i nästa kurs, det är trots allt riktigt roligt att räkna!

nu ligger jag i soffan och väntar på att klockan ska bli imorgonkväll så att jag får sällskap :D de e bara å slappa på med andra ord..

snart är det halv åtta hos mig och sen sveriges mästerkock.. toppen!

NU är det HELG!!!!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Va skönt att du är klar. Grattis!

I morron fre får du hålla en tumme för mig för då gör jag mitt slutprov.



Puzz /mumlan

2011-03-24 @ 08:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback