statistics there is..

japp, om 45 minuter är det kursstart på universitetet för statistik, del två.. statistiska modeller. det är nu bestämt att jag ska medverka, beslutet togs gemensamt med csn-tanten som lovade mig att jag fick faila utan att det påverkar mitt studiebidrag/lån till hösten.

men jag är liiite väl lat så jag drar inte upp på uni för att medverka på kursstarten utan går ut i solen, lägger mig på en filt och läser den fiiina tjocka boken - the practice of business statistics. kommer bli riktigt skoj! (fast nu fick jag ångest, borde gå på kursstarten.. egentligen)

men annars då? klippte mig igår.. är rätt nöjd förutom att jag ju hatar att fixa håret, det är ju det där pillet som gör mig vansinnig (och att det inte gör som jag vill. någonsin!) menmen det växer ju ut, sakta men säkert.. hon jag klippte mig hos skulle åka till sölvesborg idag, till sweden rock, och spela. min första tanke var väl inte att hon hade ett rockband direkt?

imorsse drog andreas iväg igen, till skellefteå, och blir borta tills imorgon.. alltid lika tråkigt trots att jag vet att dagen oftast går tokfort och att jag knappt hinner sakna honom (förrän på kvällen), han är ju faktiskt aldrig hemma på dagarna typ. istället ska jag börja planera min hemfärd, för mot sollefteå bär det av snart.. elin har ju fått en liten malte jag måste få snusa lite på och det är bra längesedan jag träffade alla andra också, har ju inte varit hemma sedan april!

nä inte sitta här å slappa nå mer, måste göra nåt..


ps. tog min första powerwalk/joggingtur på väldigt länge imorsse.. jag kommer att va helt väck ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback