om 12 timmar..

sitter vi garanterat i bilen på väg hem mot sollefteå.. ska bli så härligt att få komma från umeå ett litet tag och få träffa alla hemmavid.

idag vaknade jag skitsent och tog en promenad, höll på att dö av svett när jag kom hem igen.. helt sjukt vad varmt det är utomhus (var 23 grader i skuggan då), efter det så slösurfade jag och sen cyklade jag upp till frida på ålidhöjd och la mig och solade med henne, höll på att dö av värmeslag där istället, varvat med svett såklart. vid tre cyklade jag hem och när andreas kom från jobbet bokade vi en resa till marmaris, ska bli så jävla underbart att åka härifrån (och helst när det ser ut att bli halvkasst väder :D) så på torsdag drar vi.. hinner lagom tillbaks till umeå för att tvätta och packa väskan inför utlandet. nice!

nu sitter jag och tar mig ett glas vin, har käkat hamburgare och spelat poker.. snacka om att man känner sig som en ungkarl, men kolla själv.. ibland ska man få till det! och helst när karln är ute och roar sig på annat håll!



nu ska jag diska (lämna ungkarlslivet), tvätta, plocka ihop lite och packa inför morgondagen :D WIIIHOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback