hemma..

igår styrde jag och andreas bilen mot resele, eller jag styrde.. andreas sov som en stock i passagerarsätet. väl framme så firade vi mammas födelsedag med fika, middag och lite vin :) tog årets första dopp och höll på att svettas ihjäl i värmen.. imorsse steg vi upp och gjorde oss klara för att åka vidare, åkte hem till pappa men han var tvungen att åka och jobba på en gång så vi surrade med rosie och käkade med henne innan andreas styrde bilen mot umeå och jag hoppade av i långsele.
jag har äntligen fått träffa lilla malte, elin och björns lillfis.. såå himla söt! man blir alldeles varm när han tittar på en med dom där små små ögonen, att man kan vara så liten!
nu sitter jag i sängen hemma hos therese och stefan, imorgon drar jag, therese och lilla emilia iväg till sundsvall och sen får vi se vad som händer. är första examinationen i statistik på tisdag och syrrans kids har skolavslutning så kanske ska försöka hinna med båda, bara att hålla tummarna för statistiken känner jag.. jag är rätt lost!

nu ska jag skalla kudden, antar att tessan väcker mig vid sex så har väl rätt tajt med sovtid inatt.. men imorgon blir superkul, precis som igår och idag!

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback