get!

jag och andreas, och några hundra andra, badade någonstans vid medelhavets kust i onsdags.. jag tittar upp mot land och ser ett djur stå och beta i en buske, pekar mot djuret så att andreas också ska se det och vi skrattar till av någon anledning. samtidigt börjar två engelska kvinnor peka och skratta mot djuret, en stund senare tittar de mot oss och utbrister:

-hahaha, we have never seen a turkish goat before! (dom lär ju se likadana ut menade dom på.. stooor uppståndelse)

jag och andreas skrattar till och tittar på varandra, är det inte en kossa som står där i busken? det tar någon minut innan jag öppnar munnen samtidigt som engelskorna och utbrister:

-isn't it a cow?!

världens skratt.. vi simmade mot båten efter det och dom engelska kvinnorna skrattade varje gång dom såg oss efter det, snacka om att det kan bli fel :D men nu vet ni, en turkisk get är detsamma som en svensk kossa.. hell yes!

Kommentarer
Postat av: Joline

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback