:D

snart rullar pappsen med bihang in i umeå :D myyys! själv har jag kokat färskpotatis och ska till och göra en dressing till den blivande potatissalladen, sen blir det cykel upp till campingen.. och givetvis har jag sovit för länge och tagit en sen morgonpromenad ;P

fick dessutom för mig att kolla upp litteraturen inför höstens kurser och tjosan kerstin, bara 1622 kronor.. man tackar och bockar! nationalekonomin närmar sig med stormsteg och jag ser verkligen fram emot något att göra och att få träffa mina fina vänner igen!

nu ska ja göra nå vettigt, inte länge kvar nu :)




(oj ursäkta.. jag misstog mig visst på priset, blev nämligen ännu billigare: 1140!! WOOHOOOO :D)

Kommentarer
Postat av: Shirin

Men du! Vad ska du ha för kurslitteratur till nationalekonomin? Har ju nämligen böcker till både mikro och makro :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback