bye bye sweden!

nu är det bara timmar kvar innan vi sitter på planet mot turkiet.. snacka om att det kommer att bli skönt med lite värme igen! trots att termometern visar 20 grader idag så tycker jag att det är rätt kallt ute =/

jaja,. vaknade av ett gäng killar som sprang utanför fönstret och skrek "dags att vakna allihopa" eller nåt sånt.. och nog jävlar vaknade man! snacka om lyhört!

hade ju delexamination i tisdags på statistiken och med tanke på mitt resultat är det nog ingen mening att jag fortsätter, jag behöver hjälp av en fysisk person för att fatta detta känns de som. att bara läsa är kört. nog för att jag blev godkänd, PRECIS, så kommer det inte räcka till resten..

så jag erkänner mig besegrad.. av statistikens konstiga tecken och sannolikhetsläran. tänk om jag bara finge låna GW över sommaren, då hade nog allt gått mycke bättre. (för er som inte vet vem GW är så är det en föreläsare på uni)

nä nu lär jag nog ta å packa lite.. börjar bli liiite panik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback