back in umeå!

kändes skönt att komma hem igen och helst att ha två dagar på sig att packa, oändligt med utrymme för att sitta ensam och göra statistikens första examination och underbart att få mysa igen (trots att det bara var i förrgår senast)..

hade planer på att stå innanför dörren när andreas kom från jobbet men insåg rätt snabbt att han nog skulle få en hjärtinfarkt och dö om jag gjorde så, han visste nämligen inte att jag kommit hem. istället tänkte jag lägga mig i soffan och låtsas som ingenting när han klampade in genom dörren.. men allt sket sig.
jag tog cykeln ut till ersboda för att handla lite, medan jag var där så pratade jag med honom om lite ditt och datt och givetvis säger han då att han ska ner på stan en sväng.. jaja jag har inget speciellt för mig ikväll säger jag (konstigt att jag inte har några planer då jag är "hemma") och vi lägger på. på vägen hem så får jag cravings efter stan och skickar ett sms och frågar om han vill ha sällskap.. där sprack det! jag som hade världens bästa lur på gång..

men han blev glad iaf.. och det är huvudsaken :D

nu sitter vi vid varsin dator, han jobbar.. jag försöker fördriva lite tid. om två dagar sitter vi på ett plan och väntar på att få lyfta vid den här tiden!! WIIHOO!

nu blire nå annat..!

Kommentarer
Postat av: Therése

Utlandsresa, alltså, din lyckost :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback