en tripp till tynderö!

för en och en halv vecka sedan satte jag och carro oss i en buss och åkte mot sundsvall, vår slutdestination för dagen var tynderö.. enligt mig sundsvalls skärgård! här kommer några bilder från helgen vi spenderade där, lovely!

jag och carran inne i sundsvall, turistbilden nummer 1!



åka bååååååt!



för att komma till bastuflotten med picknic-korgen..



för att sedan hämta upp frida (nummer två) och dra vidare till kvällens andra hak.. (som jag för tillfället glömt vad dom kallar det..)



paparazzifotografen carro fotograferade oss när vi sov..



och avslöjade sig själv med en NÄRbild..



sen blev det frukost :)



och en ny båttur till bastuflotten!



där fanns det gott om trevliga människor!



vissa glassade på vattnet..



och på bastutaket..



medan andra åkte runt och lekte kustbevakning ;)



eller blev ikastade i vattnet..



sen blev det grillning..



och firande av carros 20(0)-årsdag!



vi åkte på party, glömde ta bilder men träffade iallafall näcken!



sen tog vi båten ut till flotten igen och bastade och tjoade in på sena natten.. och på söndagen vinkade vi av varandra (givetvis på flotten..!) en toppenhelg med andra ord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback