miss t

det är rätt fantastiskt att ni fortfarande följer min händelselösa blogg.. hur som helst så lever jag, trots att jag inte riktigt har någon skrivarglädje eftersom julstressen just börjat lägga sig, förra kursen typ snart är helt avslutad (bara betyget som fattas), ny kurs igångkörd och pms som heter duga infunnit sig..

så vad jag vill säga med ovanstående är att.. när jag känner för det, inom en snaaar framtid så ska jag skriva ett vettigt inlägg.. nu ska jag lägga mig och mysa med "the practice of business statistics" och samtidigt försöka lägga upp en plan på hur jag kan glida in i kändisskap och trevliga yrken lika lätt som schulman tydligen gjort.. efter dagens gästföreläsning på uniaden kan jag konstatera att jag behöver ett nätverk som endast består av "hövdingar", help!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback