blandade känslor..

efter ett helt dygns väntan så lyfte jag mobilen och slog numret till den förhoppningsvis blivande hyresvärden för att fråga hur det stod till egentligen.. svaret jag fick var att dom inte hade bestämt vilken som skulle få lägenheten ännu, och varför detta? jo.. pga sjukdom! fan fan fan fan.. nu finns risken att vi måste vänta ända tills måndag för att få ett negativt svar (negativt svar eftersom det på tjejen i telefon lät som att de va mååååånga som ville ha den)..

jaja..

idag är hur som helst en både bra och dålig dag.. dålig eftersom jag vaknat upp på fel sida och för att minsta lilla skitgrej har förstorats upp av mig till något gigantiskt.. bra eftersom jag och hjärtat varit tillsammans i tre månader :D ikväll går vi ut och käkar, istället för invito blev det olearys och handboll, men det gör inget.. jag håller tummarna för sverige och ska titta jag med :)

nu ska jag nog tvätta tänderna, packa matlåda, frukt och böcker i väskan och bege mig mot universitetet.. trots att det tar emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback