rubrik

i vanliga fall har vi stora problem med att välja vad vi ska äta, så är inte fallet den här veckan.. nu är det snarare tvärtom. efter att andreas kom hem med två aubergines istället för två zucchini så har jag letat nya recept för att kunna använda dom.. och nog har jag hittat recept alltid. ikväll tänkte jag förbereda inför morgondagens sushi, göra en räkcheesecake till någon dag framöver och svira ihop en pasta med just aubergine (givetvis ska det vara zucchini i med bara för att jävlas).. blir en rolig kväll!

igår var också en trevlig kväll, satte mig på kontorsstolen på jobbet klockan sex och åkte hem vid halv tio.. fick en hel del gjort (jämfört med dagen innan)! lugnt och skönt så där på kvällen också fast lite jobbigt när man inte kan fråga någon om hjälp. jag menar, än är jag då inte full-lärd!

nu ska jag dricka upp mitt kaffe och vänta på att klockan blir föreläsning :)

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Gomojjon!

Du verkar ha fullt upp =)

Själv är jag ledig idag. Ska lämna lammbog till rökning, ska till tippen och sen till Pappsen å städa. Ikväll är det tjejkväll hos Kerstin. Så jag har en helspäckad dag jag me.

Puzz

2011-12-15 @ 09:22:28
Postat av: Therése

Åh, sushi..

2011-12-15 @ 10:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback