morning has broken!

har legat och snoozat bara för att jag kan, ganska pigg ändå men när jag slog upp ögonen för sista gången så fastnade jag på ljuset i rummet.. shit vilken fin rosafärg himlen har just nu! blev helt salig och klev upp för att ta en bild (händer inte så ofta) men min mobil vägrar att låta färgerna fastna utan ger mig bara ett stoooort ljust fält där allt det vackra är. suck.

annars händer inte så mycket, jag och en kompis gjorde klart ett arbete till skolan igår.. förhoppningsvis får vi åt oss några poäng. andreas lagade en goood thaigryta igår, smakade precis som det gör när man äter det på restaurang.. riktigt gott! sen var jag på iksu en sväng också.. stegräknaren får jobba den här veckan känns det som :)

idag ska jag försöka plugga lite, läsa igenom det där arbetet och gå på en lektion vid ett.. hoppas att jag kommer ihåg vad vi började lära oss på kursen, snart är det ju tentadags!

ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Det känns som om du fått igen din energi igen. Kul =) Du pyntar pluggar och tränar fint

Ha en fin da du me.

Puzz Elke dej

2011-12-01 @ 09:10:05
Postat av: ELIN EKSTRÖM

Vacker blogg! (:

Postat av: Bodypalace

=)

2011-12-01 @ 12:24:32
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback