fullt upp!

så himla roligt att träffa madde igen (och ak och louise med).. dom bjöd på tacos och vi pimplade vin, hela fyra flaskor hann vi dra i oss. herregud! :) jag och ak travade hemåt efter en kväll med många skratt, ett par deeptalk, lite skitsnack och några historier från australien. tänk om jag kunde få behålla henne här i umeå.. i eftermiddag ska vi iaf försöka ses en sväng igen, på iksu ;)

igår skottade vi loss bilen (vilket var ett rent helvete) och åkte till andreas familj och hälsade på.. skönt att komma hemifrån en sväng och roligt att träffa alla, var faktiskt ganska längesen med tanke på avståndet.

nu sitter jag och äter gröt igen, tentaveckan är över och det är dags att ta tag i frukosten på nytt. men idag börjar en nytt moment.. nytt moment, nya möjligheter. håller tummarna på ett g på förra momentet iaf och det här ska jag försöka ta mig igenom med dagligt plugg.

ska ta och slösurfa lite innan allvaret börjar igen.. ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback