....

goood moooorgooooon!

försöker få upp mitt morgonhumör, lite trött idag. hoppas att kaffet ger mig en liten kick!

haha.. vad ska jag skriva egentligen? vi har börjat en ny kurs, i måndags. vår föreläsare verkar reko men enlgit mig är han lite för......... seg. ge mig fart och fläkt så att jag orkar hålla mig vid medvetande. trevlig att titta på om inte annat.

efter gårdagens föreläsning åkte jag till jobbet en sväng, har inte varit där på bra länge nu eftersom vi haft tentaplugg så det var roligt :) men, systemen funkade inte som dom skulle så jag kunde inte jobba speciellt mycket utan fick dra hemåt vid fyra. istället för att sätta mig på bussen så tog jag en promenix in till stan, riktigt skönt och få röra lite på sig! men hoppade såklart på bussen där, min axel höll på att gå av av bokens och julklappens tyngd i väskan.. fick nämligen julklapp innan jag gick hem också, dom är så gulliga! har väl aldrig varit med om att få julklapp på jobbet.. faktiskt. men det var en riktigt bra grej! vågar inte skriva vad eftersom mina kollegor inte har fått sina än och eftersom jag inte vet vilka som läser bloggen. väl hemma så lagade jag
delizie och avnjöt en seeeeen middag (tar sån himla tid!) i min ensamhet eftersom andreas var på jobbet halva kvällen.

annars försöker jag förstå mig på itp-valet, vet inte om jag ska välja en traditionell försäkring eller fondförsäkring. fonderna går ju inte så himla bra nu så man kanske borde satsa på en traditionell till att börja med, grejen är ju bara den att jag ska lyckas byta sen när det börjar gå bättre runt om i världen och chansen att göra det i tid är väl inte det enklaste.

igår var det ju lucia och andreas mamma brukar alltid ge pepparkakor med allas namn på och precis som förra året så fick vi med oss två hem.. finn ett fel :)



men snart är det föreläsning, sen blir det en sista dejt med madde och kanske mer jobb ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback