ut i skogen!

sitter och avundas dom som har tillräckligt med pengar för att nätshoppa, det är iaf en av dom saker jag fått sluta med sedan jag började plugga.. suck.

blev grymt sugen på en stickad kofta jag hittade på en annan blogg, men nä.. får nog vänta ett tag innan jag köper den (och hoppas att den inte finns kvar då!)

det händer väl ingen speciellt annars, var på stan och åt på "tapas" igår med andreas och några vänner.. var riktigt gott men var lite för stressad för att våga prova på nåt och verkligen välja så det blev paella och ett olivbröd med pesto. riktigt gott!

idag ska jag och jenny ut i bärskogen och se om vi gör några fynd.. vill helst komma hem med tonvis med lingon men troligtvis för tidigt men har vi tur så hittar vi något iaf, hittade fem knallröda när jag var hemma sist ;P

kanske dags att göra sig iordning.. trosor och linne är nog inte optimalt ute i skogen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback