porta mig!

sjukt opepp på fadderfesten ikväll, sjukt opepp på kommande inspark men grymt pepp på något vis ändå.. jag tror problemet är all alkohol som förtärs under såna här dagar, jag kommer inte palla att dricka lika många i år som jag gjorde förra året.. fan jag är ju halvvägs till femti (förlåt mamma)!

sitter iaf och försöker tagga, kaffekoppen i högsta hugg och iksu avklarat för dagen.. önskar jag hade lite pengar så att jag iaf kunde gå all in i min utstyrsel, känner att det är lite halvlamt att komma i jeansjacka bara. men hur som så tänker jag inte införskaffa mig några lackbrallor för ett par timmar (och inte för att jag skulle ta på mig dom heller, snacka om att inte andas!)..

nä.. jag ska sluta å sitta här å deppa, ska ta mig en sväng på stan. bränna mina sista pengar på en bag-in-box och hoppas att jag slipper köpa den absolut billigaste, sedan ska jag köpa mig lite stålull och gå hem och skrubba spisen och ugnen och förhoppningsvis ger det mig lite motivation för vinpimplande.

so long!

Kommentarer
Postat av: Therése

Kom igen Tina ;)

2011-08-29 @ 15:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback