nyöppning!

h&m hade nyöppning här i umeå idag så klockan nio drog jag iväg med brudarna för att börja köa, det var nämligen så att dom 100 första besökarna fick 200 kronor i presentkort! dessutom var det fler erbjudanden, det är ju klubbdagar så man får 10% på hela köpet och i butiken i umeå var det ett nyöppningserbjudande också; handla för 500 och få 100 i rabatt.. givetvis!

är i akut behov av träningskläder för att slippa tvätta var och varannan dag så jag köpte mig ett par nya träningsbrallor och en sportbh. jag köpte också ett par brallor och en kofta. allt för ynka 196 kronor!! hade kunnat shoppa ihjäl mig men jaja, kassan tillåter ju inte det =/

ikväll ska vi fira jenny på tc, bjuda henne (och äta själv) på god mat! roligt att vi fick ihop ett gäng, tror minsann att vi blir mellan 8 och 10 pers! :D

snart kommer min karl hem, ska ta och mysa lite innan jag ska iväg. tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Therése

Snyggt kapat Tina =)

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej fina du! =) Var gärna med i min tävling! Du kan vinna tre valfria Misa nagellack! :D http://adaras.se/2011/august/vinn-3-valfria-misa-nagellack.html#comment

2011-08-25 @ 23:27:06
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback