bitterheten själv.

vet inte vad det är för fel men stör mig så otroligt på vissa saker just nu, precis som det där med facebook.. ni vet negativiteten. värsta är väl att det första man ser när man loggar in idag är ett sånt där neggo-inlägg, GIVE UP!
och inte nog med det så har jag av någon anledning börjat störa mig på att folk hänger ut sitt innersta inre också, har aldrig gjort det tidigare men har heller inte själv gjort det så öppet som vissa gör.. ramlade in på ett par bloggar igår (mitt i all tristess) där det snackades om svek och blablabla. visst, bloggar är till för att skriva av sig i.. eller dela med sig är kanske ett bättre ord. men vad har man vänner till? jag tycker väl att det är bättre att tala med dom i första hand innan man skriver ut sin frustration eller blottar sin sårade själv för hela världen (inte för att alla kan läsa svenska men ändå).. jag borde sluta bry mig, ja det ska jag.

ska möta upp brudarna på stan om en stund, vet inte riktigt när men det löser sig. har på grund av detta klivit upp 05.45 idag för att hinna ett pass på iksu innan dagen på riktigt drar igång. och idag, faktiskt, kändes det mycket mycket lättare än vad det har gjort dom övriga dagarna.. trots att jag bara brände 10 kalorier mer än igår, men ändå! det är typ en förbättring på en hel minut. jag är stolt iaf, att jag tagit mig dit fyra dagar i rad.. bara en till så har jag klarat en vecka.. wonderful!

annars då? idag är det den 25e.. pengarna lyser med sin frånvaro, det är så när man inte fått något sommarjobb.. tragiskt nog får jag vänta till i början på september och leva på min älskade sambo så länge, tur att jag har världens bästa!

nu ska jag sluta skriva skit och lägga min tid på något annat, kanske läsa ett par sidor i den där boken? hmm.. bara 50 to go! woohoo!!!

ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback