sovmorgon..

fattar inte varför jag sover så himla länge men jag skyller på förkylningen, idag vaknade jag först klockan 11 vilket inte är likt mig.. menmen har iaf fått sova inatt vilket är huvudsaken!

lasagnen gick (hör och häpna) att äta, den var ganska god när man åt den tillsammans med sallad :) andreas var iaf nöjd så jag får väl lita på honom!


så vad ska man hitta på idag då? toppenväder ute så jag ska nog ut på en promenad, första på väldigt länge! och sen blir de väl lite läsa till skolan, lite söka jobb.. det gamla vanliga helt enkelt.
men dagens stora fråga är: vad blir det för mat? jag har ingen aning om vad jag ska plocka upp ur frysen?! kanske räcker med korv och makaroner, känns rätt lätt att göra :) eller är det någon som har nåt förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback