dhl vs. posten

posten lägger snällt ett paket på vänt så att man själv kan hämta det. det gör givetvis dhl med men däremot så tar dom betalt för utkörning av paketet vilket gör att jag anser att man ska få paketet hem, när man själv vill.

nu ligger det ett paket på västerslätt och väntar på mig bara för att dom "ringt" (vilket dom inte gjort eftersom min mobil har varit tyst förutom alla sms som ramlat in) och inte kommit i kontakt med mig.. den enda tiden dom kan skjutsa ut paketet är mellan ett och halv tre på vardagar vilket är en jävla skit-tid. vilken svensson är hemma den tiden? själv lär jag ju bo på universitetet nästa vecka också (som vanligt) så jag kommer inte att kunna stå snällt vid dörren och vänta på det.

jag blir vansinnig.. får hämta ut skiten själv helt enkelt, tacka vet ja posten som inte tar betalt för det dom inte kan leverera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback