nothing..

seriöst, jag var bombsäker på att det igår var typ lördag och att vi hade ledigt idag också.. idet kändes det med andra ord riktigt tungt att kliva upp.

... en gång i tiden så satt man på jobbet och klickade hem prylar och kläder, numera sitter man här hemma på den lilla fritid man har och söker efter den billigaste kurslitteraturen.. hittills har jag fått punga ut närmare 3000 för litteratur (eller inte riktigt än.. snart)

annars då?

det rullar på, livet har sin gång och årets hosta har just börjat besöka mig (på riktigt!).. igår tjuvkikade han bara fram ibland men nu jävlar, kul att sitta i en stor hörsal med 110 andra studenter och hosta ihjäl sig? hmm nej! men två dagar ska jag nog kunna stå ut, för sen är det ju faktiskt helg på riktigt :)

jag behöver tips, vi har temafest på lördag "sport up your life".. vad/vem kan man spöka ut sig till?


nä.. dags att stuva gröten, halsa kaffet och göra sig klar för en heldag igen!

Kommentarer
Postat av: Frida

måste säga att du har den bästa bloggen, första bloggen jag pallar gå in på mer än en gång! kanske för att jag känner mig så delaktig i ditt liv :P

jag röstar på en tina endast iförd en sport bh och en tennis kjol under morgondagen!! :D

2010-09-17 @ 07:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback