hmm..

ja vad säger man, hostan tar kål på mig! hade min enda sovmorgon idag och hade med glädje ställt klockan på 09.15 för att få sova iaf 8,5 timma på en natt (jag har problem med att sova på kvällen).. nänä, 07.26 (på klockan som går för fort så 07.18) vaknar jag av världens hostattack och den vägrade lägga sig. sprang till badrummet och snöt mig för allt jag var värd och hostade sönder halsen i en kvart innan jag kunde gå tillbaks till sängen för att försöka sova igen.. MEN! så for jag lägger huvudet på kudden så börjar hostan igen, jag gav upp 08.52 och tog mig ett bad... nu hoppas jag bli utan hostan resten av den här dagen iaf!

hade iaf grupparbete på skolan igår, vi åkte väl hem runt ett eller nåt så jag satte mig vid köksbordet och slog på musiken för att få igång pluggandet..
plötsligt plingar det till i mobilen (eller plingar, lena säger asshole) och jag får en invit till att hänga med på pizzabuffé med frida, carro och sofia! underbart!! så igår la jag mina sista slantar (lånade slantar eftersom H&M har mina sista under utbetalning) på en underbart god buffé med brudarna :D

måste berätta.. carro slog upp restaurangens namn på hitta.se och gjorde en vägbeskrivning och tog med sig, givetvis hittade vi inte enligt beskrivningen men den var ändå rätt bra tycker ja (bättre lycka nästa gång).. istället körde vi med gps och hamnade mitt i någon ombyggnation mellan typ tre lägenhetshus.. öööh ska det ligga en restaurang här? vi letade i typ 35-40 minuter men snurrade egentligen bara runt runt i samma område utan resultat, sedan tog carro initiativet och ringde restaurangen och frågade var dom egentligen höll hus och då ger dom oss en annan adress!?

VILKA ÄR SÅ DUMMA ATT DOM LÄGGER FÖRETAGETS NUMMER PÅ EN ANNAN ADRESS PÅ INTERNET? hur ska kunderna hitta då hade dom tänkt?! LOOOOSERS..!

hur som helst var maten god och frida var en ängel som både hämtade och skjutsade hem mig i sin bil! med andra ord var det värt varenda krona :)

när jag kom hem så hade dom fotbollsfest här, det var ungefär 20 grabbar och en tös som satt i våran soffa för fyra personer och skrek.. det slutade med att jag stod i köket och surrade med hälften av dom (och givetvis blev det öl för mig också.. dynga!) och efter det så körde jag och tre grabbar plump.. JAG VANN!!

blev tomt när dom gick iaf men det såg fördjävligt ut här hemma så jag plockade ihop lite för att skona kristoffers baksmälle-ångest..

tog några före-bilder..



och utspritt lite överallt, precis som på den här bilden..



så nu väntar jag mig att kristoffer har städat hela lägenheten när jag kommer hem från skolan.. :)
(i wish!)

äh, dags att sluta ordbajsa om dittan och dattan och göra nå vettigt istället.
have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback