?

tentan och hostan tar kål på mig.. har legat vaken i princip hela natten bara för att jag hostat och bara tanken på att jag måste plugga på tentan som bara den idag har ju inte gjort det bättre! kan ju va bra att ha sovit mer än 3,5 timma när man ska plugga..

önskar att jag vore mijonär så att jag kunde gå på apoteket och köpa alla hostmediciner dom har och testa mig fram till den jag anser är bäst, har bromhexin i kylen och den är helt värdelös.. cocilanan vill jag inte ens offra för den här meshostan!

annars då?

jag har inte tid.. det är det enda jag tänker på, jag har inte tid att blogga.. jag har inte tid att sitta på facebook.. jag har inte tid att ringa till någon.. jag har inte tid att svara på sms..

jag vet!! jag är en hemsk människa och jag försöker så gott jag kan men nu är det faktiskt så att jag inte har tid att blogga (på riktigt!!) så därför blir det inga bilder idag heller, blogg.se skulle gärna få fixa något slags multiverktyg för fotohantering.. hade varit toppen!

ha en underbar dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback