tynderö

helt plötsligt kom "stor-frida" på att måste åka hem för att kirra sin bil och lika plötsligt kom hennes idé att dra med sig oss hem till tynderö över helgen, så igår satte vi oss, fyra glada brudar, i lilla polon och styrde nosen mot sundsvall..

vi kom väl fram vid sex eller nåt och fridas mamma hade dukat upp en supergod middag och efter det blev det bullar och kaffe.. givetvis spetsade vi allt med lite chirre också ;P
eftersom vi, enligt överenskommelse, skulle plugga HELA helgen så plockade vi efter middagen fram lite sällskapsspel och fördrev kvällen med det.. dvs att vi inte ägnade en minut åt skolan förrän vi gick och la oss, själv somnade jag med papperna i handen!

imorsse klev vi upp efter att ha fått sova ut, enligt mig är sova ut numera mer än fem timmar.. käkade frukost och drog iväg på birsta :D blev inte speciellt mycke plugg där om man säger så ;P

så.. dagens inköp

*toaborste till den andra toaletten
*förvaringslådor
*gardinstång
*badskum (yippie!!)
*t-shirt
*halsduk
*örhängen
*halsband

och det bästa av allt..!

EN NY DATOR!!! äntligen kan jag ligga i sängen och använda datorn, detta utan att den koppnar ner internet och att jag behöver dra med mig strömkabeln.. så jävla underbart!!

jag har säkert glömt nåt men det är väl som vanligt då :D

efter en fullproppad dag med stoj och shopping så styrde vi kosan mot tynderö igen (som jag för övrigt kallat en massa andra namn under min vistelse här).. ädelostbiffar, klyftpotatis, chiligräddsås, äppelpaj med marsansås, chips och dip.. JAG KOMMER RULLA HÄRIFRÅN (då utan bil)...!

nu har vi faktiskt pluggat nästintill hela kvällen och det har gått jättebra och nu ska vi sova hela högen (om jag och frida kan slita oss från datorerna vill säga.. internet och framförallt facebook är ett djävulens påfund!!)

natti natti :D


Kommentarer
Postat av: Therése

En ny dator?! Fyfan vad jag är avundsjuk ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback