ångest och skryt = kognitiv dissonans? eller nej, jag har nog missuppfattat allt..

ibland känns det som att man har seriösa problem, precis som idag.. jag fattar nog noll av vad morgondagens begreppstenta innebär och i detta fall får jag citera vad ankan så klokt sa ikväll:

"problemet med tentor är att det finns svar på frågorna - och vilka fan de är"

precis.. det är så jag känner nu! mellan 9 och 10 imorgon får ni banne mig hålla tummarna, eller tummen.. beroende på vad som ger bäst effekt egentligen (råder ju skillda meningar där..)

hur som helst så kirrade jag förra tentan, över förväntan faktiskt.. hade räknat med ett "svagt" g men lyckades damma till med ett rätt häftigt vg.. sjukt nöjd, dock förstår jag inte riktigt hur jag lyckades med det.. tyckte jag mest satt och stirrade och kletade ner några ovalda ord på papperet i all hast.

nu är det dags att springa igenom våra små jeopardy-kort innan ögonen ska slås igen.. imorgon är det tisdag, sen onsdag och sen torsdag.. på torsdag kommer allt ljusna igen, förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback