...

tack jag för att jag köpte vinterskor åt mig själv! idag snöar det nämligen utav bara fan ute, helt klart värt 900 spänn!

ja vad har hänt då? ingenting typ..

eller jo! vi hade tisdagsmys igår, jag och brudarna, här hemma hos mig. vi bestämde på dagen att vi skulle baka kladdkaka och alla tog med sig lite ingredienser var (vi är ju fattiga..), när vi står och ska börja med kakan så kommer vi fram till att det inte kommer att räcka med en så vi svirar ihop två istället.. suuuupergott! det tog oss ungefär 20 minuter att trycka i oss kakorna - om ens de! tittade på killers och slappade i soffan, surrade lite och hade de trevligt :)

i övrigt så har vi börjat med bokföring och jag måste ju säga att föreläsaren har jääävligt roligt minspel när han sätter igång, hmm jag kan inte riktigt förklara men ja.. inte normalt iaf!

nu ska jag ta å halsa kaffet och börja jobba lite.. kan bli en lång dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback