äntligen fredag!

den här fredagen kommer väldigt efterlängtat, jag är helt slut!! knappt att jag tog mig ur sängen imorsse..

idag har vi genomgång av nå varutransaktioner som de verkar och efter de ska vi ha en introduktion i en datorövning vi ska hålla på med själv.. det känns toppen om man bortser från att min dator vägrar ta hem bokföringsprogramet, tydligen något hot (och med tanke på att jennys dator dog när hon installerade det så förstår jag faktiskt...) så hur som helst blir det till att sitta på skolan och arbeta.

ikväll ska jag och andreas göra pizza, vi bestämde så istället för att beställa hem igår.. roligare och mysigare att pyssla på själv :)

btw så har jag börjat köra bil lite smått här i umeå och jag måste säga att det faktiskt går riktigt bra! körde (och hittade!!) till flygplatsen igår utan problem :D

nä nu ska jag göra mig klar för en halvdag på universitetet, 8.15 - 12.00 känns som en pärs! ha en bra dag!


ps. hittade den här när jag sökte igenom min hårddisk.. liiiiten sööötis (som har vuxit till en mycke större sötis)!



mosters goding, fabian!!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Vi ska ha den godingen + den minste godingen i morron till sön. Sotis???

Vi har beställt resa till Egypten 22/11. Sotis???

Puss, elke dej

Mumlan

2010-11-12 @ 11:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback