party!

vilken helg det blev.. när jag vaknade på fredagmorgon hade jag ingen aning om vad jag skulle göra förutom konsumtrippen med tessan men helgen blev ju alldeles perfekt!

jag, sofie, syster, anton, linda och johanna grillade igår.. lax och potatisknyten stod på menyn och det blev super! efter det så satt vi och surrade och sen spelade vi sanning eller konsekvens, det blev bara sanning.. konsekvenskorten kräver lite män tycker väl iaf jag.. skitkul att kyssa den till höger om en om det är en brud ;) sen drog vi ner på valvet för att svänga lite rumpa.. rätt lite folk men vi fick upp rätt mycke folk på dansgolvet (så pass att det inte var pinsamt att dansa).. gick väl hem strax innan tre och tryckte i mig en kycklingvinge från min grillade kyckling ;)

idag blir det frukost på shell (jag håller på att hungra ihjäl för tillfället!) och sen drar jag och syster upp till mamma en sväng.. nu ska jag diska :)

färdigpiffad inför gårdagskvällen.. ;)


Kommentarer
Postat av: Mumlan

Fin kicka =)

Älska dig!

2010-05-24 @ 09:32:52
Postat av: Anna

Jätte fin bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback