klippa kortet?

japp de borde jag fan göra.. hängde på sofie till sundsvall igår och givetvis så blev det en del shopping.. suck! ändå tycker jag att jag höll mig någorlunda men de gick på en slant =/

köpte iaf..

nya örhängen
solglasögon
en lååång svart t-shirt (kanske kan kalla det klänning)
en svart skjortklänning
ett par skor (IGEN!!)
nåt hårserum
cykelbyxa (och jag ska inte visa mig utomhus i dom!!)
rött nagellack
keps =|

nu funderar jag på att springa iväg på stan för att se vad dom har här.. men först ska jag städa klart, eller plocka ihop..


har iaf börjat att packa inför den kommande tågluffningen nu, ligger några tröjor på vardagsrumsbordet som ska med (måste provpacka) och i väskan ligger badkläder, handdukar och två jackor.. iiih! snart bär det iväg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback