bitter?!

alltså igår va ju inte riktigt min dag då, alla som kom i min väg eller ja.. som jag la tankarna på fick ut något negativt av det känns de som.. jag har sån jävla ångest för det att jag ska gräva mig en stor grop för att krypa ner och inte krypa upp förrän mitt humör är på topp igen.

jag måste lära mig att kontrollera min kontroll, ja jag vet att det låter konstigt men så är det.

om 45 minuter ska jag upp å titta på min kommande praktikplats, riktigt spännande :) det värsta är att jag inte lyckats få till håret än, och ja.. håret bara jävlas numera, skulle aldrig klippt mig! nästa gång blir det bara en toppning och sen får håret växa ut och gå ner till halva ryggen igen, det va tider de!

efter att jag varit på de där besöket så ska jag nog sätta mig mig och göra ekonomin, söka lite utbildningar, tvätta och plocka undan här hemma.. och GIVETVIS ska jag diska!

nu ska jag ringa mamma.. tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback