senaste veckorna?

välkommen hem tina till sol, bad och en massa massa myyys och party!  :D

DAG 1: bästa tomas hämtar upp mig till välkommen-hem-middag hos tessan :)



DAG 2: bad på risön..

middag hos mamma



lite bilåkning i hammarstrand efter bilutställningen..



DAG 3: hamnfesten i ö-vik



sen glömde jag bort kamran.. =/

DAG 4: bad på salusand..



åsså lägger vi cencur på badbilderna.. ;P

DAG 5: presentutdelning och middag hos syster..



DAG 6: heldag i kramfors där jag hann hälsa på Magda, Björn, Julia.. Mia och Patrik.. Lina :)



DAG 7: spenderades mestadels i spannsjön och vid älvkanten.. har dock inga bilder från kameran =/

DAG 8: möte med TRR, fika med emma, matilda och malin.. påhälsning av fastrarna.. trollskoj och därefter drog jag upp till annan ort..

DAG 9-10: spenderats på annan ort..

DAG 11: hem till sollefteå och en dag med Magda, Julia och Björn..

 (och anders) 

DAG 12: middag och mys hos mamma..



DAG 13: bakis, hängde med therese, tomas, stefan och emilia.. sen blev de fest.. :)



men nu tar jag en paus.. festen festen och dom senaste dagarna får komma imorgon eller nåt sånt.. :) nu ska jag svira om inför kvällens bus :D

tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback