måndag måndag måndag.

eller sommar sommar sommar som jag för det mesta sjunger ut när jag vaknar på morgonen (eller inte sjunger men tänkter iaf).. men fyy fan va jag har börjat ha tråkigt..! nu måste jag snart ta å hitta på något. börja packa kartonger, laga mat, städa undan varje dag, åka iväg utanför stan kanske? äh. det löser sig som tomas brukar säga.

idag har jag en sak uppskriven på "attgöra-listan", jag ska dammsuga. med andra ord så kommer jag vara klar inom en kvart och ha tråkigt igen.

imorgon däremot är en stor dag, då ska jag till apoteket.. suck!

jag tycker så himla synd om mina vänner som får dras med mig överallt och helatiden.. men ni kanske tycker att det är roligt? jag hoppas då det annars vet jag inte vad jag ska göra!

äh en sväng till arbetsförmedlingen kanske.. det är nog på tiden, ska ju snart skriva in mig.. shit!

nä nu ska jag äta gröt, dricka kaffe och sedan dammsuga.. har en händelserik halvtimma framför mig ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback