panik!?

har ju glömt att kommentera kommentaren jag hittade i min blogg en dag.. fick fan panik eftersom jag inte visste vem det var ifrån!! snacka om att man blir lite tokig när man inte vet vem som skriver sånt här:

"Hejja tina du är bäst du är den som luktar mest... Nej godast men de rimmar inte"

efter en diskussion med therése så kom vi fram till att jag kunde söka på ip-numret och då fick jag fram kramfors, kramfors??!!! vem fan i kramfors som har internetleverantör telia skriver sånt? hmm.. fick mig en rejäl funderare! efter många om och men så lyckades jag spåra ip-adressen till en tidigare kommentar och fick då veta att det var magdas karl som hade varit i farten för att jävlas! HAHAHAHAHA!!! den var bra björn, riktigt bra ;P

idag har jag iaf jobbat.. var rätt slö på eftermiddagen med tanke på den tid jag klev upp imorsse men nu känner jag mig på topp igen :D

snart kommer nog lena och då ska vi iväg och hyra film och säkert köpa något gott till.. =) dags att fixa sig iordning för en dejt med lenin och charlotte!

ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback