kickstart my heart!

hade väntat mig mer än vad som blev, ibland blir man bra less på livet och allt därtill.. jaja, det är bara att sluta hoppas och gå vidare! det finns värre saker som kan hända!

har haft första lektionen hemifrån och äntligen flyttat tillbaks datorn från vardagsrummet till mitt databord, känns skönt att sitta upprätt och skriva (har suttit som en ostkrok i flera dagar!!)... tråkigt att högtalarna inte har tillräckligt långa sladdar för att räcka in hit bara =(

tog mig en promenad när jag vaknade imorsse, hämtade ett gäng tidningar som jag behöver för en skoluppgift som ska vara klar om ett par veckor.. eftersom vi fått så himla mycke så måste jag ta och börja någonstans så nu har jag planer på att sätta mig ner, snacka om att dom dragit igång studierna till 100% på bara tre dagar!

ikväll kommer elin, gostefan & stefans tjej helén hit.. ska bli riktigt roligt att träffa dom!


nä dags att göra a något vettigt!

tjing!

Kommentarer
Postat av: Therése

You and me both babe! Jag väntar mig då också mer än vad som blir..

Postat av: emma

Hörru, Emma hon har tage hål i tungan så de blir ingen sprit för mig på ca 10 v.. Shit! Vad har jag gett mig in på? Men eh ja kan gå ut nykter också men inte i helgen ..

2010-01-14 @ 23:19:33
URL: http://emzlaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback