god morgon!!

04.37 tittade jag på klockan första gången, 04.47 nästa gång och sedan ringde väckarklockan 05.30.. var det någon mening att ens försöka somna om? jag sover så himla dåligt nu för tiden så jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att komma in i den "vanliga" rytmen igen..

kikade just på termometern, -22 grader och typ en kilometer uppförsbacke till jobbet! jag lär dö av köldskador innan jag är uppe men jag har iaf införskaffat mig ett par täckbyxor som ska invigas idag... burr!

dom senaste dagarna har det ju varit neråt 30 minusgrader så ja.. man lär ju inte dö utomhus idag heller.

annars då? nja... det går upp och ner, får ta det en annan gång..

nu ska jag käka frukost, sen jobb!

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback