arbetslös..

alltså jag vet inte riktigt vad jag ska tycka eller tänka, jag har i princip tagit mitt steg ifrån anthill redan och jag har sedan tidigare planer på att fortsätta plugga.. hur som helst så tycker jag att det är jättetråkigt att företaget lägger ner, vi har haft väldigt roligt där med mycke bus och stojj.. givetvis har jag nästintill hatat att gå på jobbet vissa dagar men ja.. mina kollegor har verkligen lyst upp dagarna under den tid jag jobbat där och jag kommer sakna dom så himla mycke..!

den sista maj gör jag min första dag efter min tjänstledighet vilket också blir min sista eftersom det lägger ner samma eftermiddag.. det kommer nog kännas jobbigt att gå ifrån alla och ut från byggnaden en sista gång och det efter fem år som anställd (på pricken den dagen!).

men jag har planer, har sökt skola och hoppas att jag kommer in på någon av dem och om inte annat så flyttar jag till någon ort någonstans i sverige eller om något annat dyker upp..


har iaf påbörjat min praktik den här veckan och jag har fått den underbara arbetsuppgiften att korrigera sökvägar vad gäller skruvar, muttrar, brickor och bultar (typ).. det innebär att jag söker upp artikeln i en web-shop på internet och därefter får jag en sök-kod som hjälper mig att hitta artikeln i en katalog på 700 sidor.. jag säger bara det, tänk om det vore kläder i katalogen!! ;)

tror att jag hinner klart imorgon innan lunch så vi får se vad som väntar mig efter det..


nu ska jag hitta på något.. nåt roligt!

Kommentarer
Postat av: Millan

Ja du Tina! Vi har ju jobbat ihop ett tag i upp & nergångar! Jag hoppas att dem flesta nu faktiskt ser & tar möjligheten till att förändra sin tillvaro till nått bättre. ta chanser till förändringar mot den framtid dem vill ha.



Fest! Japp... vi har pengar i personalklubben, fackklubben & anthill kommer ge en slant så fest blir det! Var hur & när återkommer vi om. Det kommer dock endast att kunna vara för dem fast anställda.



Du ser du ut att ha din plan klar & det är bra. Din syster ( fröken målare) sade att du var hoppfull & glad! Det är jag oxå & förösker få fler att se chansen til förbättringar!



Kram på dig Tina!!!!

Postat av: Mumlan

Det kommer att ordna sig. Du har ju redan lämnat Anthill redan. Dina vänner finns ju kvar, eller hur. Puss, elke dej

Mumlis

2010-04-23 @ 06:39:39
Postat av: Two olsson sisters

hoppas allt löser sig! Usch vad hemskt att bli av med jobbet... men vad ska du plugga då?//Emma.

2010-04-23 @ 07:46:22
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: Therése

Va? Är det prick på dagen? Tajmat! Ja, jag önskar jag med kunde vara med sista dagen.. Känns som ändå lite speciellt på något sätt trots att man, som du säger, i princip redan har lämnat stället?

2010-04-27 @ 15:09:36
URL: http://afts.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback