underbart!

det känns helt sjukt att sitta och blogga innan klockan sex på morgonen... och det konstigaste är nog att jag idag vaknade innan väckarklockan, var aspigg oc hade för första gången på väldigt länge mina lockar i håret =)

det är med andra ord en bra dag idag.. jag längtar nästan till skolan och jag hoppas att allt går lika bra som igår!

hmm.. vad händer annars? inget. jag har ätit frukost och föröker få i mig kaffet för att förebygga huvudvärken som kommer att framträda om det uteblir.

jag ska nog diska istället för att sitta här.. känns lite vettigare att göra det på min "lediga tid"..

hejhej!

Kommentarer
Postat av: Shirin

Tja..när Max är 18 så är du 39 (!)...

Om han vill ha en 39-åring så har du vår välsignelse! Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback