stressigt?

jag börjar bli förvirrad, eller är det stress? jag hänger inte riktigt med i vilka ämnen jag för närvarande läser i skolan vilket egentligen är fullt förståeligt men det gör mig lite smått galen.

har just suttit och läst lite inför morgondagens lektion och tyckte faktiskt att det var riktigt intressant om man jämför med det jag läste igår.. dagarna springer iväg och jag vet inte riktigt hur det går till, det är underbart att gå i skolan!

på måndag har vi ingen skola utan ska bara ha ett litet projekt på typ två personer.. kommer nog att bli ganska roligt tror jag =) på fredag har vi dessutom självstudier (tid för att göra alla uppgifter vi fått denna vecka).. visst det är ett heltidsarbete men mycket roligare och intressantare än vad jag är van, något nytt varje dag! jag hoppas innerligt att det fortsätter så här och det tror jag faktiskt att det gör eftersom vi snart kommer att gå in i det ämne jag anser är intressantast - EKONOMI!!!

har tagit mig ett glas vin.. ska nog sätta mig och titta på tv nu =)

hoppas eran dag varit bra, det har min varit (om än lite smått förvirrande)..

natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback