sova sova sova säng säng säng...

japp.. ibland känner man sig så himla knäckt när man vaknar och vill bara lägga sig ner i sängen igen.. igår var en sån dag och jag önskar att jag hade fått sova ut då men jaja.. skolan kallade så det var bara att röra sig mot vallen. vid lunchtid så höll jag på att somna sittandes så jag och mina kära klasskamrater gick ut för att få mig att piggna till, ute var det varmt så jag blev inte så värst mycke piggare men tanken var ju god iaf ;)

kom hem vid halv nio igår och somnade väl strax efter tio kanske så idag känner jag mig mycke piggare =) bara att hoppas att det håller i sig nu.. jag måste nog göra mig klar för skolan för om 28 minuter går bussen och jag börjar redan få panik :S

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback