slut i skallen..

har haft lektion ända tills nu.. började halv nio och har haft lunch i en timma.. bara räkning räkning räkning och eftersom det har gått i snigeltakt så har jag suttit och halvsovit hela morgonen.

mammas operation gick iaf bra vilket känns jätteskönt, synd bara att hon verkar ha haft jätteont och inte fått komma till avdelningen förrän idag =/ stackars mamma! dessutom är det ju besöksförbud pga den där förbannade svininfluensan så man kan inte åka dit och hälsa på heller =( hoppas att hon inte behöver stanna allt för länge på sjukhuset..

har iaf ringt till csn och dom har nu fått in uppgifterna att jag studerar så nu känner jag mig lugn över månadens räkenskaper.. dock så blev dom rätt dyra men äh det går nog.

fick en trevlig överaskning på posten idag också, winnerbäcks nya skiva damp ner :D wooohooo! lyssnar för fullt nu.. han är ju helt underbar. den här skivan har dessutom en rätt speciell utforming, det är annorlunda moför hans tidigare låtar..

nu är den i tryggt förvar hemma i cd-stället tillsammans med de andra skivorna.. =)

nä nu ska jag nog ta och hitta på något. ska läsa lite inför provet som kommer till veckan och sedan ska jag packa mig iväg inför kvällen, ska hälsa på mammas åke med syster och barnen.. =)

tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback