och vad hände?

ja herregud nu var det längesen jag hade tid att skriva och jag har det egentligen inte nu heller.. alltså jag vet inte riktigt vad jag gjort men jag har lite dåligt samvete eftersom jag inte uppdaterat på typ en vecka eller nåt? kanske bara ett par dagar men det känns längre.

i torsdags så hämtade jörgen upp mig efter skolan och vi åkte hem till honom för att packa husvagnen inför helgens "minisemester" till ö-vik med husvagnen.. gjorde nog inte så mycke mer än så tror jag..?

fredagen spenderade jag på stan med fältuppgiften vi blev tilldelade ett par dagar tidigare, besökte turistbyrån och ställde lite frågor.. efter det så tog jag och min klasskompis mia en fika på åsas café i kramfors och skrev snabbt ihop en liten text om turistbyrån på biblioteket.
väl hemma så packade jag in allt jag skulle ha med mig och sedan så gjorde jag kaffe, ringde ett gäng samtal för att hitta praktikplats osv och sedan bar det av mot ö-vik.
på kvällen bjöds det på tacos och efter det spelade jag, jörgen, emilie, tony, frida och svärmor wii.. tror att det var bowling (hade druckit lite vin så det va lite luddigt ;)

på lördagen så packade vi oss iväg till travbanan där jag gick 100 kronor minus.. PRICK! detta med inträde och alla sju spel i V75... efter detta så åkte vi hem och grillade och åt en sjuhelskottas middag (supergott!!) spelades lite wii på kvällen där också och givetvis så drack jag än en gång lite vin.

på söndagen så åkte vi iväg och spelade minigolf där jag kom tvåa ;) och sedan så åkte vi iväg på rusta, öb och willys innan vi styrde av hem mot tony och fridas lägenhet igen där svärmor tillagade lite ädelfisk (har glömt vilken fisk det var men det var också supergott)..!
styrde bilen och husvagnen hem på kvällen och ja.. det var i princip bums i säng.

igår så gick jag med cykeln hem till mia för att plugga (vilket jag verkligen borde göra nu!!), fick lunch och kaffe av henne medan vi pluggade och efter det så tog jag cykeln och både gick och cyklade hem till jörgen.. bara där hade jag fixat 60 minuters motion. efter middagen så tog jag gräsklipparen och klippte gräset som tog typ 1 timma och 15 minuter! sanslöst jobbigt eftersom gräset inte var gräs längre, snarare hö.

idag har det varit skola... och jag kom nyss hem.. eller för någon timma sedan.

IMORGON ÄR DET PROV OCH HÄR SITTER JAG OCH SKRIVER EN MASSA!!!

måste plugga med andra ord..

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback