måndag 08.17

sitter och väntar på att föreläsningen via det webstyrda dataprogramet ska börja.. känner mig inte riktigt motiverad idag utan hade gärna legat kvar i sängen. så himla trött dom här två senaste dagarna (full förståeligt efter lördagens bravader)..

det var iaf trevligt på kräftskivan, synd bara att min "mage" skulle klappa ihop och jävlas med mig hela kvällen.. började först kännas bra när vi satte oss i bilen och skulle åka hem (DYNGA!), blev inte mycket vin med andra ord.

igår spenderade jag dagen i soffan känns det som... lyckades somna vid två och sov till strax efter fyra vilket inte var speciellt bra eftersom jag vaknade och var på uruselt humör (sorry j)..

nä nu ska jag leka med något annat innan "allvaret" börjar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback