hopplöst..

prov nummer två närmar sig med stormsteg och nu är det bara en timma och 52 minuter kvar innan det startar, när jag har skrivit detta inlägg lär det va ännu mindre!

jag känner mig inte lika nervös som inför förra provet men jag vet att detta kommer att bli knivigare än vad det förra va också, just den biten som heter försäljning hade jag helt lagt åt sidan och glömt bort ända tills min klasskompis mia tog upp och började fråga mig om det.. iiih! jag fattar ingenting! nu är det egentligen bara att hålla tummarna på att man inte får hjärnstillestånd på provet, lite kan jag ju iaf.

imorgon kommer melvin och ska vara med moster hela dagen =) vet inte riktigt vad vi ska hitta på, någon som har några förslag? man kanske ska ta och baka något.. men ja jag äter ju inte kakor så hmm det blir lite svårt att bli av med dom efteråt.
jaja ge mig lite förslag så får vi se vad det blir ;)

nu ska jag hälla i mig kaffet och sedan ska jag läsa lite inför provet igen.. den här gången ska jag BARA läsa försäljnings-delen.

tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Therése

Hoppas det gick bra på provet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback