bilduppdatering..

moster ta kort på mig.. sötmelvin!



ett par bilder senare så utbrister han.. nu ska jag ta kort på dig!



vackert eller hur? kanske blir bättre så här:

hehe.. på lördagen så var de takläggning och på kvällen i väntan på att få hoppa i vildmarksbadet så myste jag och misse ute på altanen..

när jag kom hem imorsse så möttes jag av det här!!



teckningar, traktor, kinderäggsleksaker, tutte, kakor och ja.. på toalocket låg det faktiskt också ett digestivekex.

senare, efter dagens handling, så belarmades bordet av detta..




min middag blev morotsplättar och den översta innehåller också färska hallon =)



och sedan blev det ju som jag skrev några hallon-scones! :D



jahapp då har jag ju uppdaterat med lite bilder.. finns huuur många fler som helst men jag orkar inte mer idag.. nu är det bara fem minuter kvar innan greys anatomy börjar.. dags att bädda i soffan ;)

natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback