ååh minnen!

följde med emilie, carro och jörgen till ridskolan nu på morgonen.. träffade en klasskompis som har häst där, guud va avis jag blir! skulle så gärna rida igen och även äga en häst men det är ju förbannat dyrt.. =/ synd att man la av med ridningen när man var 11-12.. FEG TINA! fast egentligen så tycker jag att ridskolan gjorde lite fel också när jag tänker efter.. man ska aldrig tvinga på någon en häst som inte tycker om ryttaren, både synd om ryttaren (i detta fall mig) och hästen..

jaja.. åkte en sväng på dollar och köpte en mapp som jag kan ha alla papper i.. slank ner lite godis, pyssel och klädrollers också (katten hårar som tusan)..

satt vid datorn för typ fem minuter sedan och spanade runt lite för att fördriva lite tid när jag hör katterna sitta och skrika på varandra (fräsjama).. gick ut för att se vad dom gjorde och då sitter grannkatten i trädet och låter fördjävligt och lite längre upp så sitter misse (jörgens katt) och ser vettskrämd ut! jävla mespropp.. han är både yngre och mer grasiös än grannkatten men ändå så vågar han inte ge sig på honom, jagade iaf iväg gustav och lockade ner misse... vi gick tillsammans in i huset igen, stackarn. finns det inget träningsläger för katter? skulle nog behövas för den som sitter bredvid på golvet nu.

jaja.. nu ska jag plocka ur och in disken i diskmaskinen.. om ett par timmar bär det iväg till dynäs.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hittar du ett sånt träningsläger kan du jue hojta. Finns en katt här med som skulle behöva ha lite tuffhet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback