06.00

ja då ringde väckaren hemma hos jörgen.. helt knäckt så låg jag kvar i sängen i ett par minuter och kramades med en övergosig misse.. när jag väl kom ner så högg misse mig i vaden eftersom han fick "för lite" uppmärksamhet, jag hade då riktat all min uppmärksamhet på kissen i typ 15 minuter!

tittade på medans jörgen åt frukost och drack bara en kopp kaffe själv, kände att det skulle bli en för lång morgon om jag åt frukost redan då.. så nu har jag kommit hem till mig och käkat lite gröt. jag kommer att bli lika stark som pippi med tanke på all gröt jag trycker i mig.. ;)

idag har vi ekonomilektion på förmiddagen och på eftermiddagen ska vi ha en lektion i ledarskap om jag inte missminner mig.. sedan blir det plugg inför morgondagens prov.

igår efter skolan så gick jag med mia hem till henne och åt min soppa-burk :) efter det så tränade vi inför provet med ett glas vin.. när idol började så kände vi oss rätt möra i skallen och eftersom man va tvungen att lyssna på tv'n samtidigt så gick allt åt skogen ;P
mias patrik var snäll och skjutsade hem mig strax efter nio och det var bara att gå raka vägen upp och ner i säng.. hade problem att somna och har sovit värdelöst hela natten (jag kommer nog att somna på lektionen idag..)

nu ska jag läsa tidningen ångermanland online, enligt mia så var kusin med idag så vi får väl se vad som står =)

hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback